اتاق فرار نامتعارف

Justmind
100 دقیقه
4 تا 10 نفر
+16 سال اتاق فرار نامتعارف
سطح سختی
میانگین امتیاز از 8 رای

سناریو

طبق افسانه‌ها هنگام پيدايش جهان سنگی به وجود آمد كه قدرت‌های بسيار داشت. بعد از به وجود آمدن تمدن در بين‌النهرين از سنگ در شوش محافظت مي‌شد.
در طی اين سال‌ها اقوام و حكومت‌های زيادی برای بدست آوردن قدرت اين سنگ به ايران حمله كردند.در جنگ جهانی دوم گروهی به سركردگی افسر ارشد نيروهاي ss، هانک به قلعه فرانسوی‌ها در شوش رفتند.
به باور افراد محلی آن‌ها به دنبال قدرتی افسانه‌ای در زير آن قلعه بودند كه بعد‌ها مشخص شد هانک بعد از آن به روستای والی در رومانيا رفته است.


معرفی

اتاق فرار نامتعارف

شما و تیم‌تون توی جنگل‌های اطراف روستای «والی» تو رومانی هستید. این یه ماموریت ملیه که باید بتونید از پسش بربیاین. این «باید» رو شما به‌حکم ایرانی‌بودن برای خودتون تعیین کردید. نامه‌ای که از مایکل استون و سارا به دستتون رسیده رو دوباره می‌خونید و یه نگاهی به نقشه و کروکی که براتون کشیدن، می‌ندازید. شما باید هر جور شده راه مخفی به تونل‌های آبی زیرزمینی رو پیدا کنید. اون سنگ افسانه‌ای باید به سرزمین اصلیش که کشور شماست برگردونده بشه. چند روز پیش «بِن» رو اطراف رودخونه‌ی پایین جنگل دیدید ولی متاسفانه توی شبیخونی که نیروهای ارتش رومانی بهتون زدن، گمش کردید. اگر اون الان این‌جا بود می‌تونست خیلی کمکتون کنه ولی ایراد نداره شما بدون کمک بن هم می‌تونید رد هانک رو بزنید. امیدوارم برای یه ماجراجویی هیجان‌انگیز آماده باشید! کاملا آماده!

چشم این تمدن هفت هزار ساله به شما و گروه‌تونه! ببینم چی‌کار می‌کنید؟!

توضیحات بازی:

بازی اسکیپ روم نامتعارف، تو ژانر هیجانی و دلهره‌آور، با تم ماموریت کارآگاهی طراحی شده. از نظر پلیر‌ها مهم‌ترین نقطه‌ی قوت این بازی دکور و فضاسازی فوق‌العاده خاص و هیجان‌انگیزشه که شدید باعث می‌شه بازیکن‌ها غرق سناریو بشن تا جایی‌که تو طول بازی اصلا گذر زمان رو حس نکنن. این مورد رو درنظر داشته باشید که تو بعضی از فضاهای این بازی به‌خاطر مپ و نوع دکور، توصیه می‌کنیم لباس و کفش راحت بپوشید.

امتیاز دیگه‌ی این بازی تئاترهای نمایشی و تعامل عالی پلیر و اکتورهاست که لذت بازی رو خیلی بیشتر می‌کنه تا جایی‌که حلاوتش تا مدت‌ها به کام بازیکن‌ها می‌مونه.

معماهای این بازی نرماله و می‌شه درجه‌ی سختی سه از چهار رو براش درنظر گرفت. توی این اسکیپ روم داستان و شخصیت‌پردازی خیلی خوب شکل گرفته و پایان بازی رابطه‌ی مستقیمی با انتخاب و تصمیم شما داره.

بعضی از بازیکن‌ها هیجان این اسکیپ روم رو به بازی‌های کامپیوتری تشبیه کردن با این تفاوت که شما توش شدیدا فعالیت دارید و بی‌تحرک نیستید.

از خوبی‌های این اسکیپ روم این هست که توی یه مجموعه‌ی بازی و سرگرمی قرار داره و شما می‌تونید از امکانات دیگه اون فضا هم استفاده کنید.

لوکیشن بازی:

لوکیشن بازی اتاق فرار نامتعارف، توی بلوار فردوس شرق هست. بازیکن‌ها می‌تونن با ماشین شخصی خودشون رو به بلوار فردوس شرق و بعدتر خیابون رامین شمالی که لوکیشن بازی توش هست، برسونن. معمولا محل خلوته و می‌شه راحت جای پارک پیدا کرد.

راه دیگه‌ای که بازیکن‌ها می‌تونن خودشون رو به محل اتاق فرار نامتعارف برسونن، استفاده از مترو هست؛ برای این منظور پلیرها باید توی ایستگاه «صادقیه» پیاده بشن و با یه کورس تاکسی یا با گرفتن یه تاکسی اینترنتی خودشون رو به لوکیشن بازی نامتعارف برسونن. همچنین اگر پلیر‌ها بخوان پیاده از ایستگاه مترو تا محل بازی برن، چیزی حدود پانزده دقیقه راه پیش رو دارن که باید حتما برای به‌موقع رسیدن، درنظر بگیرندش.


آدرس



نظرات


  • 991×××××10[1402-02-24]

    یکی از بهترین بازیهایی بود که من تاحالا رفتم حتما برین بازیو برخورد پرسنل عالیییی بود خیلی رفتار درستی داشتن اکت هاهم به جا بود♥️

    0
    0

  • 910×××××18[1402-02-21]

    بازی به شدت عالی و با هیجان بود به شخصه و تیمم خیلی لذت بردیم دمتون گرم، در تمام اکت های بازی چیز جدیدی می‌دیدیم و تکراری نبود که خسته کننده باشه و قسمت تعامل که خیلی حرفه ای بودن.
    برخورد پرسنل و کافه گرم و دوستانشون هم از نقاط قوت این بازی بود حتما امتحان کنید این بازی رو .

    1
    0

  • 903×××××64[1402-02-15]

    عالی بود خدایی همه چی فقط معما یه ذره بیشتر کنن بهتر میشه

    1
    0

  • 936×××××28[1402-01-30]

    اتاق فرار نامتعارف یه بازی هیجانی و نفس گیره
    برخلاف اسمش، ژانرش اکشن، هیجانی ترسناک هستش و تم دزد و پلیسی و ماموریتی داره که همراهش ترس و هیجان هم تجربه میکنین
    بهمین خاطر با خیلی از اتاق فرارهای ترسناک متفاوت میشه و تجربه اش براتون هیجان انگیزه
    فضاسازی خوب و گیرا و بازیگری جذاب باعث باورپذیری بیشتر بازی میشن و شما رو بیشتر در حس فرو می برن

    یه راهنمایی: پایان بازی دست خودتونه، به تصمیم هایی که می گیرن بستگی داره
    بهتون پیشنهاد میکنم و مطمئناً بهتون خوش می گذره

    2
    1

  • 933×××××58[1402-01-29]

    بازی عالی‌ای بود، چیزی که بیشتر از همه توجه منو جلب کرد این بود که فضاسازی و تعامل فوق‌العاده باور پذیری داشت

    1
    1

  • 991×××××64[1402-01-29]

    عجب بازی عالی بود با ۲۰۰ تا تجربه این بهترین بازیی بود که رفتم کاستوما خیلی خوب بود . ترس بسیار بالا بود . اکترای واقعا حرفه ای داشت .ولی نقطه قوت این بازی سناریو و فضا سازیه این بازی بود .از لحاظ تعاملم تعامل خوبی داشتن

    1
    1

  • 912×××××43[1402-01-29]

    بچه ها واقعا عالی بود خیلی خوب بود پر از نوآوری خیلی خفن بود فضای پرزنت عالی پرسنل عالی تعامل عالی ترس زیبا فضاسازی خفن موزیک های بی نظیر کاستوم های اکتر عالی حتما تجربه کنید

    1
    1

  • 993×××××14[1401-12-08]

    خوب بود👌حتما بک بدید

    1
    2

4.74 از 5

میانگین امتیاز اتاق فرار نامتعارف

از نظر 8 کاربر
تجربه این اتاق فرار را داشته اید؟
  • فضاسازی
  • کیفیت معما
  • تازگی و خلاقیت
  • بازیگردانی و اکت
  • برخورد پرسنل